nedjelja, 30. lipnja 2013.

Na koji nam način Gospodin govori?


Čini mi se da nam nije baš sasvim jasno što to znači 'slušati Gospodina'.

a)
Prvo je slušati Božju riječ što nam je naviješta Crkva: Novi i Stari zavjet, tumačenja pape i biskupa. Slušanje Gospodina ne znači osluškivati lahor vjetra nego čitati njegovu riječ u poniznosti, molitvi, poslušnosti i poštovanju.
 
b)
Postoji i drugi način slušanja. Prelazeći od čitanja biblijskog odlomka na osobnu meditaciju. Trebamo primijeniti Božju riječ na naš život pitajući se: kako se ova riječ utjelovljuje u mojemu životu? Slušanje Božje riječi je vrlo važno za naš konkretni život. 
 
c)
Postoji treći, više nutarnji, način slušanja: osluškuje se u našoj nutrini Božji glas.
Kako bi bio uistinu Božji glas, a ne moja mašta, potrebno je slušati ga iz dana u dan i to ne samo kada smo u zanosu. Potrebno je također posavjetovati se s duhovnim vođom. Na nas spada posebno vježbati se u prvom i drugom načinu slušanja, jer bez njih ne može biti trećega, više nutarnjeg slušanja. 


Molitva - Molitva - Molitva

 
Prijatelju, kako si ušao ovamo?“
Zašto si Gospodine proširio krug pozvanih i otvorio nove putove? Iako su vrata bila zatvorena, našao si me na putu.
Danas, Gospodine, ne želim ostati nijem kao čovjek iz prispodobe. Reći ću ti: „Nemam novo odijelo jer sam presiromašan. Daruj mi ti, Gospodine, novo svadbeno odijelo. Ti me odjeni tobom, tvojim svjetlom, jer ja sam samo čovjek na putu, jedan s raskršća što su tvoje sluge našle, sa srcem dobrim i zlim u isto vrijeme i punim prašine. Pronašle su me tvoje sluge na kraju. Sada sa svim srcem prihvaćam tvoj poziv. Želim se obući u tebe. Imati tvoje oči. Tvoja usta. Uzmi me za ruku. Želim slijediti tvoje korake. Ti si čežnja srca mojega, moj san. Primi me nanovo u tvoju svadbenu dvoranu. Gospodine, ti si moje odijelo, moja kuća, moja gozba. Amen.
                                                (Ermes Ronchi)
 
 Ukoliko si „mlad“…
Ukoliko imaš „otvorenih pitanja“ o životu i smislu,
Ukoliko tražiš „dar“ u tebi koji ti je darovan,
Ukoliko de pitaš o tvojemu „sutra“,
Ukoliko želiš „slušati“ Gospodina,
Ukoliko želiš naći prostor „tišine“ i nesebičnog sebedarja..
Ukoliko želiš susresti „Isusa“…
Ukoliko te oduševljava avantura sv. Franje Asiškog…
Ukoliko… ukoliko… ukoliko…
 
„Ustraj na putu i nastoj - poput našeg duhovnog utemneljitelja i nadahnitelja sv. Franje Asiškog - saznati što je Božja volja u tvojemu životu“.
 
 

 
           Priredio:

           Fra Juro Šimić, promicatelj duh. zvanja
           E-mail: duhovno.zvanje@gmail.com

Nema komentara:

Objavi komentar